Wednesday, January 4, 2012

Materchef Malaysia

Hai semua, tetiba nk tulis entri tentang Masterchef Malaysia..

Apa yg best ye? Sangat2 best ok bg orang yang PANDAI La sGt MemAsAK cm aku ni, kn? MamPu??
Mang tak la jawapannya... Aku kalu tgk dorunk wat task, aku yang stress lebihnya, sorang demi sorang yg kua wat hatiku terluka...apakan daya pilihan juri... Huhuhu... Pape pown aku rase klakar ngan adik bradik aku yang menggunakan ayat dalam rancangan Masterchef ni semasa kt dapur... Mang leh gelak sorang2..

Antara ayat yg d gunakan adalah

1. Acu dah platting blom?
2. Arini mak buat 2sajian utama dan 1 sajian peti misteri.. Hahahaha..
3. Lupa letak kicap, adakah mak akan tersingkir dalam ujian kali ini? hahahaha... gilo...

**pape pown, Masterchef Malaysia mang paling aku suka...lebih best dr rancangan lain yg pnah aku tgk, sbb aku suka tgk makanan.. Motif x? Harus la Motif sangat...

Muah semua...

3 comments: