Monday, January 2, 2012

Tetiba Cam Nak Active BerBlocking..Ops Blogging

Hai ols, i ols tetiba rasa cm nk active berblogging sbb nk merelease stress... AAK kalu org nk kata ape, at least i boleh lepaskan segala kebosanan ngan penulisan, mana tahu tulis2 d blog leh melatih aku menghasilkan cerita, dr Cerpen kpd Novel, dan karya ku d kembangkan ke Layar Perak, Wah!! Gedik sgt, kn? Konon aku sehebat penulis Novel Ombak Rindu ke? Mang tak ar...

Dah tgk Ombak Rindu? Ade Astro First pe la salahnya beli, tgk, sokong karya Malaysia, best kowt dan hebat gak la garapan dan idea penulis Novel tu... Best sgt cite tu bg aku yang mang feeling lebih ni, harus la mak suka, kn? Moral of the story, Kalu belum tgk jgn nk komen bnyk sgt... Nape aku ckp cm tu, b4 nonton, aku kata "tak teringin pown nk tgk", after my sis successfully buy that movie, i repeatedly watching it and record it also even i noe after 48hrs the recorded movie will lost... hahahaha...

Eh2, kata nk cita pasal berblocking, lari topik lak.. chowwiey... Saja nk active berblog sbb saya percaya, itu bukan perkara yang salah selagi tak melanggar batasan dan selagi entri tu tak menyinggung mana2 pihak.. Inikan blog saya dan saya harap cara saya berblog boleh d terima, bg yang mahu menerima... Berblog sbg suka2 namun saya mahu kesukaan itu tidak sia2 dan saya yakin kita boleh berkongsi sesuatu yang lebih bermanfaat..

Salam satu malam... Hahaha, sbb aku tulis waktu malam...

Take care ayat betulnya, tp kdg2 kalu u ols bace msg, org akan tulis TC, t8 k, take k dan mcm2 g la, terpulang asal maknanya sampai... Cara tidak d pertikai asalkan matlamat d capai...(use this word for relevant action only, use this word when u want to find the alternative for +ve thing, k? good..) Muah.. da~

No comments:

Post a Comment